RSS

Cipuri BIOMETRICE plantate in sinus!

02 Iul

Mergeam adesea cu trenul impreuna cu prietena mea la aceeasi biserica si ne spuneam rugciunile in gand in liniste fara probleme. In urma cu vreo sase ani, prietena mea a si-a facut o lucrare dentara la o persoana considerata de incredere. Dupa un  timp, a observat ca scotea niste sunete ciudate atunci cand se apuca de rugaciune. Asa ca pur si simplu n-a mai indraznit sa se roage impreuna cu altcineva. Apoi a imputinat rugaciunea… Ganduri de hula ii apareau cu insistenta in minte. La un moment dat. a simtit cum o forta, ii intra pe gura. Apoi, cand incepea rugaciunea, scotea niste horcaituri dracesti. De curand, prietena mea a citit despre razboiul psihotronic si despre faptul ca  supravegherea electronica se practica in Romania inca de pe vremea lui Ceausescu! Cu prilejul unui control stomatologic, i-a venit ideea sa faca si o radiografie totala. Analizand lucrarea, a constatat ca in zona sinusului avea o pasta alba. La incepiut a crezut ca e un abces! Intreband, a aflat ca aceea este pasta de canal care se afla in mod nejustificat acolo. Ea, ca si mine este impotriva cipurilor, este o persoana serioasa, dar este cam directa. Mai face glume proaste, dar nu e rea la suflet. A studiat cu atentie radiografia si a vazut ca o formatiune alungita statea in pozitie oblica in pasta alba! Atunci a tresarit! A venit la mine si mi-a spus cu umor:

– Uita-te cu atentie la mine! Am descoperit ca sunt ,,dusman al poporului”, asa ca merit sa fiu si eu supravegheata electronic! Apoi mi-a povestit fara ocolisuri ceea ce mi-a tainuit atatia ani. Stomatologul respectiv nu mai este in sistemul sanitar, dar cred ca nu e singurul care se ocupa de asa ceva.  Problema este ca prietena mea risca sa faca o pareza faciala! A inceput sa-si puna probleme in primul rand din aceasta cauza. Un corp strain ascutit in corpul uman este o sursa de infectie deloc neglijabila. Cu timpul, i-a creat si probleme de sanatate. In ce priveste partea sufleteasca, am aratat mai sus ca influentele demonice se fac simtite indiferent daca cipul e pus cu voia sau fara voia noastra. Cred ca merita sa tragem niste concluzii din asta. Cred ca, daca acceptam cipul de bunavoie, nu mai avem puterea de a lupta cu fortele raului deloc. Prietena mea duce o lupta din ce in ce mai serioasa cu duhurile necurate de cand i s-a pus cip. Cipurile implantate reprezinta un razboi psihotronic impotriva omului.

 

3 răspunsuri la „Cipuri BIOMETRICE plantate in sinus!

  1. elena

    03/07/2013 at 16:41

    nu poti sa ai inceredere in nimeni decat in bunul Dumnezeu.

     
  2. Pavel

    03/07/2013 at 17:45

    Povestea asta e mult prea”trasa de par”. Nici eu nu sunt de acord cu cipurile in acte de identate sau implantate, dar nu cred ca exista la noi stomatologi care sa se ocupe cu asa ceva. Daca ar fi astfel de cazuri cred ca s-ar aplica unor persoane extrem de incomode unui regim oarecare. Apoi, nu stiu, daca tehnic, e posibil sa functioneze un cip la modul in care relatati. Si nu in ultimul rand, aceasta poveste mi-a mai relatat-o si mie, tot o doamna, din sudul tarii, si parerea mea de atunci si de acum e ca aceasta poveste e o constructie ideatica de tip delirant paranoic. Am uitat sa spun- sunt psihiatru, sunt ortodox si sunt open -mind, dar povestea asta e mult prea absurda.Sa ne pastram discernamintul, caci altfel vom arunca toata aceasta problema, grava si reala, in ridicol!

     

Lasă un răspuns

 
