RSS

Mi-e sila de sectantii(P&NP)

28 Dec

tablou-preferat-de-martorii-lui-iehovaFraților, e groasă treaba. Se pare că îndoctrinarea și prostia omenească au atins cote inimaginabile. Am fost acum vreo un an de zile – la rugămintea unei verișoare care-mi zicea să merg să particip la o activitate sportivă – la o biserică de pocăiți. Acea activitate sportivă era organizată de preotul – sau ce o fi el – de acolo. Am rămas cu gura căscată când am văzut ce oameni își făceau veacul pe acolo și ce activități au loc în acea biserică. Am văzut acolo numai oameni fără prea mult discernământ, care mai de care mai „plecat dintre noi”, care mai de care mai sărac – și nu sunt rasist – și mai nenorocit. Atunci mi-am dat seama de ce se înmulțesc atât de mult membrii acestui … cult. Sunt extrem de ușor de manipulat. Pe de altă parte, lăsând oamenii de-o parte, să mergi într-o biserică și să strigi cât te țin plămânii „Evanghelia are putere”, ca în codru, să începi să cânți muzică pop/dance cu versuri despre Dumnezeu, deja mi se pare de un foarte mare prost gust, dacă nu chiar o mare inconștiență și o dovadă foarte clară că prostia încă nu doare… Acum ceva vreme am găsit pe internet un „frate” pocăit care – chipurile – cânta „Evanghelia are putere”, pe ritmuri de manele. Așa am ajuns? Bun, eu personal nu cred în Dumnezeu, dar asta nu mă împiedică să văd neregulile.. Încă un lucru cu care eu nu pot fi de acord este acela că preotul de la biserica penticostală – la care am făcut marea prostie să merg în acea zi – este brazilian. Băi fraților, înțeleg, nu trebuie să fim rasisti, dar chiar nu avem în România niciun preot care să poată ține slujbe? Nu mă deranjează neapărat că e brazilian, ci mă deranjează faptul că vorbește o română stricată, cu accent portughez..în România, într-o biserică. For God’s sake, cum ar zice unii, am înnebunit cu toții? Știu, niște rude de-ale mele – din fericire, nu prea apropiate – frecventează acea biserică, dar nu mă interesează, asta nu mă împiedică să le critic. Cum să îți ceară biserica 300 de lei (jertfă) pentru a se ruga pentru tine să nu îți intre cineva din neam în pușcărie? Da, asta s-a întâmplat recent. Băi, decât să mă prostituez în halul ăla, mai bine stau acasă și recunosc că nu cred în Dumnezeu. În niciun caz nu mă duc să Îl caut prin cine știe ce biserică de nebuni. Acum, dragii mei penticostali, dacă v-ați supărat pe mine, asta e. Am dreptul la opinie. O zi bună vă doresc!

PS: O mică povestioară: Acum câteva zile, o cunoștință a venit la bunica mea și începuseră să vorbească despre nu știu ce nuntă. Mă rog… Vorbeau ele ce vorbeau, iar la un moment dat, acea cunoștință spune: „Sa vezi, să vii la biserică la noi să vezi cum se mișcă singură cămașa. Am văzut cu ochii mei când transpirația de pe ea vorbea cu cămașa(transpirația de pe o doamnă despre care vorbeau)”…Țin să menționez că acea cunoștință, înainte de a se întovărăși cu acești indivizi, nu era o femeie neapărat foarte religioasă, nu vorbea despre minuni de genu….Acum se pare că a descoperit calea…. Se duce lumea asta pe apa sâmbetei de tot…

 

Lasă un răspuns

 
